Khamis, 25 Februari 2010

buang anak!!!

ak x paham org2 ataupon leh dipggl binatang yg buang anak dorang!!!
dorang nie ad otak ke xde!!! mmg bangang!!!
Allah bg kita otak akal pikiran suwoh kita pakai bkn tglkn dlm jamban!!!
org lain berhabis duet untk dpt anak tp korang ad yg berhabes duet nak gugurkn anak.
sapa yg xde duit terpakse arr menaggung dosa sembilan bulan...
masa makin berdetik perut lak membuncit org keliling da bercakap berdecit-decit,
keluarlah budak yg x berdosa tersepit...
mulalah cari "port" baik nak tggl budak tue...
slalunya dekat surau arr...plg bodo kat tmpt buang sampah...
korang ingat budak tue sampah le bodoh!!!!
korang tue yg patut kene buang kat situ sbb korang SAMPAH!!!
da pandai buat pandailah tanggung!!!
mmg sedey btol arr isu nie tp xtaw arr camne...
skang nie lak makin byk lak kes nie...
ak doakan kes ni berkurang arr sbb ak mmg sedih pasal nie...
klu korang xnak pun bdk tue jgn lah buang kat tmpt yg bodo2!!!
bg lah kat orang yg xde anak tue....
tlg arr sedar wahai manusia oiiii!!!!



2 ulasan:

  1. haha...law buang anak n buang benih anak same x dosenyer??

    BalasPadam