Rabu, 15 September 2010

PENGGAL BARU

Nak masuk penggal baru dah sem3 nie. Adalah sikit persediaan aku buat untuk menghadapi penggal baru ini. Kalau sebelum ini semua nota subjek-subjek jam kredit kecuali nota Ayah Agi akan ku lakarkan ke dalam sebuah buku nota saiz sederhana berwarna hitam tapi kini keadaan mungkin berubah. Kesian dah aku tengok buku itu. Uzur bin usang dah. Itu pun aku jarang salin nota tp bukan malas cuma boleh ingat dalam pale...haha...kalau tidak, tentu buku tu dah lama habis penggunaannya. Adakah patut aku berkongsi jurnal bel dengan buku nota kelas Puan Lela. Tapi semuanya akan berubah! (konon-konon) Sanggup aku bersendirian pergi dari kg baru ke carrefour wangsa maju(tak pernah seumur hidup) semata-mata untuk membeli buku-buku untuk penggal yang baharu ini. 3 buku saiz berserdehana dan satu buku kecil yang boleh dibawa kemana-mana. 3 buku tersebut semuanya design sama cuma kaler yang berlainan tak adalah nanti rasa ralat nak pilih yang mana satu. itulah buku-buku nota yang akan aku gantikan dengan buku-buku yang lama. dan satu buku kecil yang aku boleh bawa kemana-mana dan kalau terlintas sesuatu di kepala akan aku calitkan ke dalam buku tersebut. Konon-konon nak jadi penulis. Harap-harap buku-buku baru ini akan membuatkan aku rajin menyalin nota dan menulis. (macam haram jadah)

p/s: semasa penulis menulis entry ini dia buat-buat tak sedar yang dia tak mula pape pon lagi ass9ment yang harus dibuat!!!

3 ulasan:

  1. fuiyooo..semangat seorang bakal penulis mula bersinar!!:))

    BalasPadam
  2. hangat-hangat tahi ayam je nie...haha

    BalasPadam
  3. ^aku like komen kat atas ni. oyeah!

    BalasPadam