Khamis, 20 Januari 2011

Bakal

Korang pernah tengok Filem Gila2 Remaja yang barader Faizal Hussein berlakon tu. Tak lama lagi gua nak jadi Roy dalam filem tu yang hati dia keras. Dia sanggup buat apa2 untuk dapatkan Suzy yang sangat dia cinta. Tapi sayang, gua bakal ada motor ni tapi gua sampai sekarang takde Suzy. Sapelah nak gua kan. Tapi takpe janji gua dapat berasmara dengan bakal motor gua ni tak lama lagi. Yeah!!! InsyaAllah kalau ada rezeki.


nak join geng2 Kamen Riders arr...gua nak jadik adek paling bongsu



sebab dia klasik gua suka

Sekarang gua kene biasakan diri untuk digelakkan orang. Maklumlah gua tak mampu nak berYamaha berHonda atau berKawasaki kan. Yang gua dapat berNimota, brand Msia je der. Tapi pegi MAM!!!! Gua yang nak pakai. Hehehe. Jangan lak nanti gua tak jadik pakai motor ni korang pertikaikan pulak. Gua cakap insyaAllah, gua tak cakap konfom. Kalau ada, ada lah kalau takde buat jelah cam entry ni tak pernah ada. haha

p/s: Ada sesiapa nak jadi Suzy gua? hehe

2 ulasan:

  1. memang kalau nak beli barang baru suka buat hebahan eh.

    BalasPadam
  2. saja nak menambah kegembiraan

    BalasPadam