Khamis, 25 Ogos 2011

K.I.T.A

kita sudah banyak usaha untuk membina rumah bagi semua
kita hiaskan depan rumah dengan bunga-bunga mekar
kita meriahkan halaman dengan riang tawa sukan tradisi
kita bahagiakan penghuninya dengan kasih sayang tak terhingga
kita imarahkan dengan bacaan-bacaan puisi bersama kawan
kita lirikkan lagu buat teman.

gua harap ribut kencang yang melanda ketika ini tidak meruntuhkan rumah ini. sayang tengok rumah ni tumbang sebelum berpindah. PEACE YAW!!!


8 ulasan:

  1. takda LIKE button macam mana nak LIKE :)
    selamat bercuti

    BalasPadam
  2. komen tulis like pun boleh. haha
    selamat beraya juga cassie. hehe

    BalasPadam
  3. kita. haih, aku sedih pulak tibatiba. -,-' btw love this. tade butang LOVE ea?

    BalasPadam
  4. walking here with a smile. take care.. have a nice day ~ =D

    Regards,
    http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

    BalasPadam