Jumaat, 12 Mac 2010

Kekasih Aku Lupa

aku punya kekasih
kekasih abadi terlalu suci
tapi selalu aku lupa
dirinya yang tercinta

kau sangat cantik
kau sangat indah
kau terlalu bercahaya menyinari diriku

maafkan aku ya kekasih
kerana selalu lupakanmu
walau ku tahu ko x pernah meninggalkan ku
setiap waktu ko ada untukku

izinkan aku kembali padamu
untuk terus berada disampingmu
izinkan aku tunduk padamu
menampung cinta suci ini

kau kekasih awal
tapi selalu kutinggal
kau kekasih akhir
tapi selalu kupinggir

3 ulasan:

  1. sejadah masih terbentang,
    laungan masih berseru,
    tiada istilah lewat untuk kembali,
    benih iman akan bercambah jika sentiasa disiram dengan cucuran ayat suci dan as sunnah.
    pangkal jalan itu lurus,
    namun ada sahaja yang membengkok kannya...
    renungkan sahaja!!!!

    BalasPadam
  2. time kasih sahabat atas nasihat
    sesungguhnya ak nie lemah sering mengalah
    pada godaan syaitan yg sering menyesatkan
    wlupon sejada suda terbentang ak masih lagi terlentang

    BalasPadam
  3. hanya sekadar betinta tak berguna sahabat...
    luruslah....

    BalasPadam