Khamis, 26 Mei 2011

FENTAW

mesti ramai yg nak taw kan apa result aku. maklumlah follower ramai. ada lah dlm 36. ramai tu!!!
apa yang aku nak cakap result aku terok. sem ni aku bawah 3 dan kalau ibu taw memang kene bebel smbl mengimbau kesusahan orang lain tapi berjaya dalam pelajaran, membandingkan aku dengan anak-anak kawan-kawannya dan tidak terkecuali membuat perbandingan antara aku dengan sedara-sedara lain yang lebih berjaya walaupun ibu tak amek subjek ayah agi yang kene buat perbandingan.

aku bersyukur sebab Prof Said bagi aku c+. masa exam aku buat cam cilake. prof sol memang tak suka aku. masa presentation aku dapat c. lepas tu aku tungkus lumus buat esei. last2 result dye cuma tambah simbol + je kat blakang. mungkin dia buat camtu sebab aku tolak nak bersalam dengan dia dalam kelas. dia kecil hati aku tolak cinta dia. HAHAHA. Pak Agi memang takkan bagi aku A kot. Walaupun lagu aku berjaya meruntun jiwa gadis2 dengan belaian lirik2 mengasyikkan tapi tetap tak A. (perasan itu percuma). yang lain-lain tu cam bese2 je. kali ni aku tak berjaya menambat hati memmey walaupun aku baik hati menjadi klasrep untuk latesubmitters. dloo wat last minit dapat A, ni aku buat awal dua tiga hari tak dapat A. hurmmm. cikgu diarhea selalu tak masuk klas tu dye bg B. tapi dia yang tak masuk kelas siap sms aku lagi tapi kenapa aku pulak dapat b patutnya dia yang dapat c. ETR aku kira okey arr...nak mintak lebey2 mmg mintak penampar. PALING AKU HEPPY PSYCHO AKU DAPAT A, TERIMA KASIH SEBAB BUAT GRUP KAT FB. HAHA. CIKGU ENSEM PANDAI MENARI!!! aku tak gay.

Apa2pun Alhamdulillah Syukur dengan apa yang aku dapat dan terima kasih cikgu2 sem lepas. dan aku takkan sesekali salahkan sukan rakyat sebagai punca kemerosotan result. HAHA

p/s: fentaw= fening + dapat taw

6 ulasan:

  1. tahniah!
    lepas ni nak main rhondes x?

    pssst, sila la tukar fon, susah nak baca.. mata ai kan mata potet.. =p

    BalasPadam
  2. hamboi. kau bahan aku fentaw ke pe? hahaha :D aku suke part cikgu hensem pandai menari tu. kahkahkah

    BalasPadam
  3. yana: thanks...bluwek. hehe
    alyssa: mana ad. xde niat pun. hehe. ak taw sebab kau mmg suka duduk paling depan dalam kelas dye. haha

    BalasPadam
  4. gadis2 mana yang meruntun jiwa ? aku rasa sorang dua je kot. haha.

    BalasPadam
  5. main lagu orkestra cinta. semester depan buat yang terbaik ^^

    aimi, gadis yang sorang dua tu siapa? hahaha

    BalasPadam