Rabu, 11 Mei 2011

Subjektif


Kecantikan itu subjektif. Bukan boleh diungkap dengan pilihan A B C D

Tapi kita tahu berapa ramai yang suka menjawab soalan yang mempunyai pilihan jawapan.

Orang yang menggunakan mata sahaja akan mudah mengatakan sesuatu itu cantik atau buruk tetapi orang yang menggunakan sekali mata hati takkan sesekali mudah untuk mengatakan sesuatu itu buruk. Di sebalik keburukan pasti terletak kecantikan. Kita bukan sempurna kan.

Rasai kecantikan dengan rasa yang paling jauh dalam lubuk hati.

10 ulasan:

  1. paan semakin hebat bermain kata!
    tahniah! :)

    p/s: sumpah aku tak sehebat kau dalam menulis kata-kata mcm ni! tapi aku rasa aku tak tercabar lagi dgn kau..hahhaha

    BalasPadam
  2. haha...jauh lagi aku nak dapat cabar kau. haha

    BalasPadam
  3. jiwang jiwang jiwang ~

    mathluthfi kata tak semua cantik tu subjektif

    BalasPadam
  4. matlufti budak lakon aku budak penulisan. haha

    BalasPadam
  5. tu diaa.

    eh tadi aku baru baca quote ni kat mph. hmm...

    BalasPadam
  6. Wah. Diah dan Paan tahu Quote ni dari awal sebelum post. ehem2

    BalasPadam
  7. memandei. ak baru google nie smlm.

    BalasPadam
  8. aan tulis cerita pasal kene tipu bole?aku sedih ah

    BalasPadam
  9. nnt ad idea aku tulis. hehe

    BalasPadam