Jumaat, 14 Oktober 2011

Tanpa Noktah!

Berlari macam orang gila dapat hadiah dari orang kaya gembira dan tak pernah rasa begini bila kali terakhir pun tak tahu tetapi dalam hati pernah rasa seronok apabila dapat basikal buat kali pertama masa umur belum pandai melancap lagi ataupun melihat setiap dada perempuan yang lalu lalang di depan mata sambil mendepankan dada seolah-olah sedang membuat pertunjukkan di depan pereka dan peminat-peminat fesyen seluruh dunia untuk menarik minat mereka mengukur dada dan membuat ukuran baju yang kurang dari ukuran sebenar untuk menampakkan keseksian dan mengikut fesyen terkini dan berbalik pada cerita aku yang mula-mula aku tulis tadi pasal aku gembira sangat kerana aku dapat hadiah dari seseorang iaitu hadiah berbentuk hati yang masih berdegup dan aku akhiri cerita ini terima kasih kerana melayan aku merepek sebab aku tak boleh tido!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan