Ahad, 17 April 2011

L O S E R

naseb baik gua takde banyak kekasih-kekasih. kalau tak mesti sekrang gua tengah dihantui oleh hantu-hantu kekasih-kekasih lama gua. rasa berapa banyak hujan tangisan yang gua kecewakan dan lihat berapa banyak tisu yang digunakan untuk mengesat air mata yang mengalir dari mereka. Tapi gua naseb baik sebab gua takde awek. Gua tak ada kekasih. L O S E R kan gua? yeah!

*terpengaruh dengan filem Ghosts of Girlfrens Past. gua suka dengan Matthew McConaughey. Tapi gua bukan gay. gua rasa Matt ni ngan Shia Labeouf macam adik beradik. Lebey kurang sama lakonan pun serupa kurang. Sape setuju sila buat status di FB(siapkan diri utk kruk kruk kruk)

2 ulasan:

  1. kasihmu kasih yang tiada berdinding. makin kamu kejar, makin halimunan dia hilang.

    katakan yeayy! kepada yeayy!

    BalasPadam