Rabu, 27 Oktober 2010

J.A.R.I

kepada kementerian pendidikan yang mengubah dasar pendidikan ~ mari kita tunjukkan jari ibu jari.

kepada diri sendiri yang sedang mencari diri ~ mari tunjukkan jari telunjuk

kepada kaum lain yang mempertikai hak keistimewaan melayu dan bumiputera ~ ayuh kita tunjukkan jari tengah/hantu/fuck

kepada sesiapa yang mahu berubah ~ jom angkatkan jari manis

kepada bapak-bapak menteri, ahli-ahli yang berhormat yang menang pilihan raya ~ ramai-ramai kita tunjuk tang muka jari kelingking

P/S: buat penat gua hafal bendalah nie...bukannya klwa pon...soalan sejarah ngan maths yg klwa...

8 ulasan:

  1. lol.
    kau ulang kaji benda ni dah tak guna dah.

    p/s: aku suka maksud jari tengah tu. RESPECT!

    BalasPadam
  2. oh, no wonder awk tanya saya pasal benda ni, ingat nak study balik.. nak make sure before post entry ni ek? heheh nak btau ni, saya pun x sure tentang teori saya.. muaahahahahah..

    BalasPadam
  3. iki: saja je imbas kembali...ak pun suka
    yana: thanks atas bantuan anda
    aimi: woah

    BalasPadam
  4. aq nk tegur pasal lagu jek..haha best!

    BalasPadam
  5. paan mengenangkan subjek kita yang mencabar...
    paan, lagu pilihan anda, sangat membelai jiwa saya...

    : )

    BalasPadam
  6. subjek yang memerlukan kesabaran selama tiga jam seminggu....haha
    ramli sarip terbaeekkk!!!hehe

    BalasPadam