Jumaat, 29 Oktober 2010

KERETA BARU

haih! tak sabar rasanya nak tunggu kereta keluar. tapi bukan dari kedai tapi dari bengkel. setelah lama tersadai sampaikan lubang ditembak sebesar peluru dah jadi merekah sampai sebesar kawah. nak beli kereta baru tak mampu. dapat kereta lama berwajah baru pun dah kira bersyukur. harap-harap dapat lah kat aku kereta tu. jangan bapak aku buat perangai bagi kat orang sudah.

barang lama jadi baru
tapi aku masih di takuk lama
agak2 bila nak berubah?

ceit! tadi niat nak belajar ctu. xpe masa masih mesra nanti masa dah jeles baru belajar.

4 ulasan:

  1. ha, baru leh komen! ada something dengan html dari template lama agaknya... nak saya buatkan x??
    -yana-

    BalasPadam