Ahad, 7 November 2010

MARI KAWAN KAWAN

mari kawan kawan semua
sem depan kan kita kena wat lirik
so mesti ada performance
gua rasa kita dah kena praktis muzik cuti sem nie
gua dah tekad nak geli-geli belajar gitar
duit dah ada tinggal nak pergi beli
insyaAllah boleh belajar kord2 basic pun jadilah
sape yang tak reti main muzik leh belajar mulai sekarang
sape yang dah lama tak main muzik seperti piano, keyboard ke dah boleh mula lembutkan balik tangan mula main balik. HAHA
sem depan kita jadi komposer ramai-ramai. HAHA

P/S: gua ada keyboard tapi sebab tak reti main tinggal berhabuk tak tersentuh. Sape leh ajar gua main?

4 ulasan:

  1. jom jom! elli jadi cigu aku...haha

    BalasPadam
  2. huh, apa masalah kau dari hari tu keyboard-keyboard !

    BalasPadam
  3. dah keyboard kat umah ak tak terusik-usik

    BalasPadam